If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
как да разбера дали задната главина е с магнитна "лента" или със зъбци? освен да я сваля де.. имало два варианта при ABS.
е може ли на моята да е една, а на същата кола главината да е друга??????????
Най-вероятно ще е с магнитна лента ...и съответно ще те изръсят към 100 лв за нея
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Да използвам спам темата и да питам някой тъпи неща например:
- какво трябва да е налягането в гумите edit: пропуснах да напиша, че са 195/50/15 (може и да бъркам)
- как се махат пустите чистачки
Да използвам спам темата и да питам някой тъпи неща например:
- какво трябва да е налягането в гумите edit: пропуснах да напиша, че са 195/50/15 (може и да бъркам)
- как се махат пустите чистачки
Предни гуми на 2.2, задни 2.0. Това е по каталог и не зависи от размера.
За чистачките, ако си с оригиналните се махат само перата, вадят се от към основата.
За чистачките - пише БОШ на тях, но незнам дали са оригиналните - предполагам, че са, но много приличат на съвсем обикновенни, при които се смъква цялото тяло на чистачката.
ами днеска задълбах поп въпроса със ксенона.излезе че жичката прави сянка и затова се получава тъмното петно в средата.оказа се още че че балончето което свети е малко по-назад (около 7-8мм)спрямо нормалната крушка и затова светлината се разсейва настрани успях да преместя малко по-напред около 3 мм но повече няма как повече.
alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacementMOMO GT2 WHEELSOMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Пичове , някой може ли да ме светне .. ако скоро изпрегне моя нещастен 1.6тс дали ще е много проблем да сложа 2.0 тс ( трябва ли да се сменят скорости и други ... ? )
sigpic BMW e39 525tds PA4492BH Alfa Romeo 166 2.0 TS PA4000BM-X Alfa Romeo 145 1.6 TS PA8878BB- X
Колеги. От известно време имам проблем с алармата. Понякога си се пуска когато си поиска и като бъзикам копчетата се оправя. Като я включа и като загасне лампичката, почва да мига много бързо и по това познавам, че ще почне да пищи. Като си поиграя с копчетата и понякога успявам да нагласа лампичката да мига бавно като мигач, но не винаги. Също така и като се пусне алармата и като се опитам да я спра само се чува еднократно пиукане и си продължава да свири (демек копчето бачка) И батерийката на дистанционното съм сменил даже. Някой има ли представа дали съм с оригинална или правена допълнително аларма. Вързана е с централното. Ако някой може да ми помогне ще съм му благодарен, че не ми се дават пари за алармаджия ако се окаже просто че съм тъп
По темата за алармите - дайте някой менюал за работа с фабричната аларма... в смисъл има ли "екстри" като тих режим, има ли комфорт модул, има ли "легенда" за разгадаване дали се е задействала алармата и от какво? За какво служат двете диодчета между обемните датчици до плафона?
Колеги,знам че има теми по този въпрос но незнам как да ги търся.Става въпрос за проблем с механизма,който задържа вратата да не се затваря.Ще съм благодарен ако някой даде рамо за да ги намеря
Колеги,знам че има теми по този въпрос но незнам как да ги търся.Става въпрос за проблем с механизма,който задържа вратата да не се затваря.Ще съм благодарен ако някой даде рамо за да ги намеря
Comment